Τρίτη 25 Αυγούστου 2009

ΠΥΡΚΑΙΕΣ ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2007 (27/08/09 – 03/09/09)

ΠΥΡΚΑΙΕΣ ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2007 (27/08/09 – 03/09/09)

  • Αιτία: οι καταστροφικές πυρκαιές του Αυγούστου 2007 στην Εύβοια και στην Ηλεία,
  • Αφορμή: το μαιλ ενός φίλου του οποίου κάηκε το σπίτι στο Αλιβέρι Ευβοίας
  • Αποτέλεσμα: ξεκίνησε μια (αμπέλο?)-φιλοσοφική επικοινωνία μεταξύ φίλων σχετικά με τις πυρκαιές, τα χάλια της χώρας μας, το πως μπορούμε να εκφράσουμε την αγανάκτησή μας αποτελεσματικά, το εαν πρέπει να προσπαθήσουμε να βοηθήσουμε τους πυρόπληκτους και γενικά το εάν & πως μπορούμε να αλλάξουμε τίποτα σε αυτό το δύστυχο τόπο...
  • Διαβάστε. Έχει πολύ ενδιαφέρον γιατί είναι αληθινή επικοινωνία, μεταξύ αληθινών ανθρώπων που προβληματίζονται ειλικρινά χωρίς υστεροβουλία...

From: vagelis Demetriou [mailto:vadem251@msn.com]
Sent: Monday, August 27, 2007 1:01 PM
Subject:
To prin kai to meta

Oi perissoteroi kserete to drama tis oikogenneias Dimitriou... Doksa to Theo i zimia episkeuazetai. Den eixame apoleies anepanorthotes an kai tha mporousame poli eukola afou i aderfi mou me ola ta pitsirikia itan ekei gia savatokiriako. Kapoioi alloi xasane anthropous. Xasane spitia pou tous pire mia zoi na xtisoun. Xasane ta katoikidia tous, ta xorafia tous, tis douleies tous, fotografies, anamniseis.. Sa na kaike olo tous to parelthon! Fovero e?
O logos pou sas stelno autes tis fotografies den einai gia na me lipithite oute gia na zitiso lefta gia na episkeuasoume tin.. pisina! (an kai opoios endiaferetai kalodexoumena, ama einai na anoikso logariasmo...). Einai gia na deite kai eseis tin asximia! Kai na kanete to pan (de ksero ti akrivos, den mporo na skefto alla sigoura kati tha iparxei) gia na min antikrisetai kai eseis mia mera tis idies eikones! Sas diavevaiono, distixos stin Elladitsa einai paneukolo na simvei!
Eis Ygeian!
Vangelis

From: Hagop Avakian [mailto:hagavakia@hotmail.com]
Sent: Monday, August 27, 2007 2:27 PM
Subject:
RE: To prin kai to meta

Den iparxoun logia na pseliseis se tetoies stigmes. Ego pantos tin eikona pou tha kratiso sto mialo mou einai auti tou vageli me ton mikro thoma agalia. ta paidia einai pleon i moni mas elpida, i elpida gia ena kalitero mellon. File vageli ola tha fiaksoune re kai kalitera apo prin. Na eiste kala oloi kai ola tha ginoun filarako.
gamo tin koinonia mou mesa

From: D.E.Thomadakis & Sons Ltd [mailto:detsons@otenet.gr]
Sent: Monday, August 27, 2007 3:14 PM
Subject:
Re: To prin kai to meta

Vagelak,

Ti na po? Ta eipame kai to SK...

Na eisaste kala, na palepsete kai na ta xanaftiaxete. Na eiste agapimenoi kai enomenoi. Auta arkoun (kai

as min to katalavainoume kamia fora).. Ti allo na po xoris na gino melodramatikos?

En pasei periptosei, an mporo na boithiso me opoiodipote tropo, pes to.

Polla filia

Vangelis - Xristina - Marianthi

PS. H katastasi xrizei psixraimias kai meletimenes kiniseis me programma, enotita kai synoxi. Den yparxei xoros gia alles kokkoromaxies (politikes, prosopikes, anoites..)

Allios, i Elliniki fysi einai katadikasmeni... kai mazi me auti kai emeis.

O Theos na mas sygxorisei gia auta pou kanoume stin patrida mas (kai ston planiti mas) ...

PS1. proteino (me pasa sovarotita) oti prepei pasi thysia na vrethoun oi ypeuthinoi kai na ektelestoun dimosios sto Syntagma gia Ystati Prodosia kata tou Ethnous.

PS2. Makari na bgei mesa apo auti ti symfora to kalytero tou Ellina kai na syspeirothei opos pote allote, gia na antimetopisei amesa kai apotelesmatika auti tin katastrofi (kai oles oses tha erthoun..)


PS3. PROTEINO:

- PERIPOLIES (POLITON KAI MI), KATHE BRADI, OPOUDIPOTE YPARXEI ESTO KAI ENA PEUKO SE OLI TIN ELLADA (STIN EKALI XEKINISAME APO EXTHES TO BRADY!)

- DHMOSIA EKTELESI TON EMPRISTON (SOVARA)

- APAGOREUSI (MEXRI NEOTERAS) OPOIASDIPOTE OIKODOMIKIS DRASTIRIOTHTAS STIS PLIGISES PERIOXES

- APAGOREUSI TIS VOSKIS (MEXRI NEOTERAS) SE OLES TIS PLIGISES PERIOXES

- KOPI TON KAMMENON DENTRON KAI DIMIOURGIA ANAXOMATON SE OLES TIS PLAGIES

- KATARTISI SYGKEKRIMENOU XRONODIAGRAMMATOS ANADASOSIS (ME OIKOLOGIKO KAI "FYSIKO" TROPO) SE OLES TIS PLIGISES PERIOXES (OXI MONO STIN PENTELI POU FAINETAI..)

- XRIMATODOTISI TON ANADASOSEON ME TA XRIMATA APO TIS PROEKLOGIKES KAMPANIES (POU DE THA GINOUN) OLON TON KOMMATON

- SYMPLIROMATIKI XRIMATODOTISI ME XORIGIES APO MEGALES ETAIREIES (px FAGE, 3E KLP) POU PROVALOUN ENA "ENVIRONMENTALY FRIENDLY" PROFIL.

..................

Oi psixes pou xathikan, makari na tis anapausei o Kyrios!

Oi periousies pou xathikan, me poly moxtho xanaginontai.

H fysi omos DEN xanaftiaxnetai eukola. Xreiazetai poly prospatheia (pou fovamai oti tha leipsei, molis sbisoun ta fota...). Sto xeri mas (?) einai..!

Meta timis

Evangelos D. Thomadakis


From: Dimitra Paraschou [mailto:dparas@mof-glk.gr]
Sent: Wednesday, August 29, 2007 11:20 AM
Subject:
Fw: Η Συνεχεια της Παρνηθας

Tουριστική αξιοποίηση της Πάρνηθας

Στις 20 Ιουνίου, λίγο πριν την πυρκαγιά είχε δημοσιευτεί ήδη στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως η απόφαση του υπουργού Πολιτισμού Γ. Βουλγαράκη, με την οποία δίνεται άδεια ανοικοδόμησης κι επέκτασης στο καζίνο του «Μον Παρνές», μέσα στον πυρήνα του εθνικού δρυμού ενώ στη διαχείριση του Καζίνο έχουν παραχωρηθεί με σύμβαση 3.100 στρέμματα επίσης στον πυρήνα του Δρυμού, από το 2001.

Παρά τη θέση του Καζίνο στη κορυφή Μαυροβούνι, σε υψόμετρο 1100 μ. στον πυρήνα του εθνικού δρυμού, το όλο συγκρότημα δεν αναφέρεται καν στο πρόσφατο σχέδιο του προεδρικού διατάγματος της Πάρνηθας του ΥΠΕΧΩΔΕ. Η συνολική επένδυση για την ανοικοδόμηση και την επέκταση του καζίνο φθάνει τα 140 εκατομμύρια ευρώ. Είναι πολλά τα λεφτά...

Το Καζίνο-Μοντ Παρνές ανήκει σε πολυεθνική που δραστηριοποιείται επίσης στη Θεσσαλονίκη με το Regency Casino Thessaloniki και το ξενοδοχείο Hyatt Regency Thessaloniki και στην Αθήνα με το ξενοδοχείο "Μεγάλη Βρετανία".

Aνεβαίνοντας προς την Πάρνηθα στα δεξιά του δρόμου -λεωφόρος Πάρνηθος- μια ακόμα οικοδομή, η πιο προωθημένη, που ξεφύτρωσε μέσα στο δάσος μόλις πρόσφατα. Για όποιον αμφιβάλει οι εργολάβοι έχουν αναρτήσει σε κάποιο πεύκο, πριν το κόψουν κι αυτό, την άδεια οικοδομήσεως μέσα στο δάσος! Στο βάθος, στην κορυφή, το Καζίνο! Νομιμότατο κι αυτό.

Στα αριστερά του δρόμου, στο Μετόχι, μέχρι το ρέμα του Αι Γιώργη γίνεται χαμός! Ανοίγονται δρόμοι, σηκώνονται οικοδομές, ξεφυτρώνουν περιφράξεις, ξεριζώνονται δέντρα και σχηματίζονται τεχνητά ξέφωτα που στρώνονται με χαλίκια για να μη ξαναφυτρώσει τίποτα! Στο εναπομείναν δάσος και μέσα στο ρέμα φορτηγά ξεφορτώνουν κάθε είδους μπάζα και σκουπίδια Μόνο τυφλός δεν τα βλέπει όλα αυτά αλλά συνεχίζονται ανεμπόδιστα μέχρι πλήρους καταστροφής του φυσικού περιβάλλοντος.


From: Maria Pedoulaki mpedoulaki@na.ko.com

Sent: 28/08/2007 12:24

Θέμα Na mia kali idea!!! an vevea ine sidonismeni ke den trexoun oloi na steiloun ta idia pragmata

Αγαπητοί φίλοι και συνεργάτες,

Αφού θρηνήσαμε όλοι από τον καναπέ μας την καταστροφή, ας κάνουμε κάτι γι' αυτό, χωρίς μεγάλα λόγια και τυμπανοκρουσίες.

Εμείς εδώ στην Highsiding AE (περιοδικά 0300, 2Τροχοί, σχολές ασφαλούς οδήγησης μοτοσυκλέτας, εκδηλώσεις) έχουμε χώρο και έχουμε και φορτηγό.

Καλούμε λοιπόν όσους έχουν να προσφέρουν κάτι (από τα παρακάτω και ΜΟΝΟΝ) να το φέρουν στα γραφεία μας, καθημερινά έως τις 6.00 το απόγευμα και για όλη την εβδομάδα. Γαρδένιας 30, Αχαρναί, είναι η διεύθυνσή μας.

Θα ταξινομηθούν και θα αποσταλούν σε κάποιο χωριό της ΗΛΕΙΑΣ το οποίο ακόμη δεν γνωρίζουμε ποιο θα είναι αλλά "δυστυχώς" είναι πολύ εύκολο να βρεθεί κάποιο από όλα τα πληγέντα. Αν κάποιος έχει κάποια

Ιδέα περί αυτού, ευπρόσδεκτες οι προτάσεις. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι η επικοινωνία με τον Δήμαρχο / Κοινοτάρχη του χωριού.

Μόλις μαζευτεί ποσότητα ικανή για να γεμίσει το φορτηγό μας, θα μεταφερθούν με δική μας ευθύνη. Όπως κι αν έχει την ερχόμενη Τετάρτη ή Πέμπτη θα γίνει η πρώτη αποστολή με δική μας ευθύνη. Θα γίνει άλλη μία

αποστολή στις αρχές της επόμενης εβδομάδας. Συγκέντρωση χρημάτων ΔΕΝ θα γίνει από εμάς.

Υλικά:

-Ρούχα, αντρικά/γυναικεία και παιδικά -Κουβέρτες -Παπούτσια

-Αδιάβροχα

-Τρόφιμα:

-Μακαρόνια

-Ρύζι

-Γάλα κονσέρβα (όχι φρέσκο).

Επίσης χρειάζονται (αυτά κατόπιν συνεννόησης με την κα Ιωάννα

Αρβανιτάκη, 210-2402300 εσωτ 138):

-Παλέτες

-Χαρτοκιβώτια

-Ταινίες

Εννοείται ότι σημαντικό είναι να προωθήσετε το μήνυμα σε όσους

πιστεύετε ότι μπορούν να συνεισφέρουν.

Ευχαριστώ προκαταβολικά,

Θανάσης Χούντρας

Διευθύνων Σύμβουλος

ZEROTRE Group

Highsiding A.E.

Γαρδένιας 30

13671 Αχαρναί

T. +30-210-2402300

F. +30-210-2851302

E. choundras@0300.gr

www.superbikeschool.gr

www.0300.gr


From:

Sent: Wednesday, August 29, 2007 9:12 AM

Subject: Πρ: Na mia kali idea!!! an vevea ine sidonismeni ke den trexoun oloi na steiloun ta idia pragmata

Dimitris Dramitinos

Unit Head

Group Subsidiaries Coordination Division

Emporiki Bank of Greece S.A.

tel. +30210 32 82 496

E-mail: dramitinos.d@emporiki.gr


From: D.E.Thomadakis & Sons Ltd [mailto:detsons@otenet.gr]
Sent: Wednesday, August 29, 2007 9:38 AM
Subject: Re: Na mia kali idea!!! an vevea ine sidonismeni ke den trexoun oloi na steiloun ta idia pragmata

Fainontai sovaroi. (ta periodika ta xero). To theoro mia kali idea kai sas to prootho. (o,ti kai na sygkentrothei kalo tha einai)

Vangelis D. Thomadakis

YG. Tha katevei kaneis Syntagma to brady?


From: Nikoletta Lekka (NAL) [mailto:N.Lekka@olayangroup.com]
Sent: Wednesday, August 29, 2007 3:17 PM
Subject: FW: Fw: 2 Options!

Opos eipe kai afti pou mou to esteile: Excuse the language...

-----Original Message-----

2 σενάρια για τις πυρκαγιές

ΠΡΩΤΟ: Έχουμε την πιο σκατένια πυροπροστασία της Ευρώπης. Έχουμε μηδενική περιβαλλοντική συνείδηση. Βλέπεις γιαγιάδες να καίνε χόρτα με 9 μποφόρ, βλέπεις μαλάκες να πετάνε τσιγάρα, βλέπεις χωματερές κάθε τρία μέτρα. Η πυροσβεστική υπηρεσία είναι υποστελεχωμένη. Επιπλέον διανύουμε την πιο ζεστή χρονιά EVER και στα περισσότερα μέρη της χώρας έχει να βρέξει μήνες.

Τέλος έχουμε διάφορους που κάνουν εμπρησμούς για να εξυπηρετήσουν τα μικροσυμφέροντά τους (από βοσκοί μέχρι οικοπεδοφάγοι).

Όλα αυτά η κυβέρνηση τα έγραψε στην πούτσα της, και από τον πρώτο καύσωνα και μετά όποτε φυσάει καίγεται η χώρα. Τέλος δεν υπάρχει το παραμικρό σχέδιο πολιτικής

προστασίας, κανένας πολίτης δεν ξέρει τι ακριβώς πρέπει να κάνει αν βρεθεί σε πυρκαγιά, οπότε ειχαμε και 60 νεκρούς.

Γενικά είμαστε ένα μπουρδέλο που κατοικείται κυρίως από πίθηκους, και οι πίθηκοι μπορεί να μην έχουν αίσθηση δικαιοσύνης ή μέτρου όμως η Φύση την έχει.

Ή

ΔΕΥΤΕΡΟ: Μας ζηλεύουν οι Εχθροί μας γιατί είμαστε καραμπουζουκλήδες και πουτσαράδες.

Έχουν εξαπολύσει ένα Σατανικό Σχέδιο για να μας καταστρέψουν. Συγκεκριμένα όλα ήταν καλά και ωραία μέχρι που ο Καραμανλής μίλησε για εκλογές. Αμέσως ξεκίνησε να καίγεται η Ελλάδα. Και η Πάρνηθα μετά την αναγγελία των εκλογών κάηκε. Και η Αχαϊα το ίδιο. Και η Κεφαλλονιά, και η Πεντέλη. Όλες οι φωτιές

είναι εμπρησμοί και ξεκινάνε με άπειρα μέτωπα ταυτόχρονα στις 3 το βράδι (και του Υμηττού).

Δεν είναι τυχαίο που πήρανε τηλέφωνο την Πυροσβεστικη για δήθεν φωτιά στη Μονή Πεντέλης και στο Μαραθώνα και έτσι τα 4 οχήματα που έχει στην Αττική σκορπίσανε στα ισάριθμα σημεία του ορίζοντα. Ο στόχος είναι να πέσει ο Κώστας Καραμανλής, που χάρη στη συμφωνία που υπέγραψε με τον Πούτιν έχει εξελιχθεί σε Φιντέλ Κάστρο της Μεσογείου.

Το ότι όλο και περισσότερος κόσμος πιστεύει το (2), αποδεικνύει την τελευταία πρόταση του (1).


From: "George Zogaris"

Sent: Wednesday, August 29, 2007 10:58 AM

Subject: RE: Na mia kali idea!!! an vevea ine sidonismeni ke den trexoun oloi na steiloun ta idia pragmata

Αγαπητέ Βαγγελάκη και λοιπές δυνάμεις,

Θα με συγχωρέσεις αλλά θα με βρεις αντίθετο σε όλα όσα προτίθεσαι να κάνεις, ενέργειες που τις οργανώνουν κάποιοι (ίσως και με αγαθές προθέσεις) να μπορέσουμε όλοι εμείς να εκτονώσουμε το συναίσθημα οργής και θλίψης που μας έχει κυριέψει.

ΟΧΙ ρε Βαγγέλη δεν θα κατέβω στο σύνταγμα. Σε ποιόν να διαμαρτυρηθώ? Στην Βουλή? Στην Έφη Σαρρή? Σε ποιον μαλάκα επαγγελματία πολιτικό?

ΟΧΙ ρε Βαγγέλη δεν θα δώσω ούτε δεκάρα τσακιστή ούτε ρούχα ούτε τρόφιμα στους πυρόπληκτους. Τα περισσότερα από αυτά θα σαπίσουν σε αποθήκες (βλέπε κοτόπουλα της εκκλησίας για το ΙΡΑΚ πρόσφατα, κλπ). Να τους τα στείλουνε αυτοί που πρέπει αυτοί που έχουν φέρει την χώρα στην απελπιστική αυτή κατάσταση και χαρίζουν δισεκατομμύρια σε ΠΑΕ για να εκτονώνονται οι κάφροι. Ούτως ή άλλως στο τέλος εγώ και εσύ θα τα πληρώσουμε σα ζώα.

Ελπίζω ο καθένας από μας να μπορέσει να κρατήσει αυτή τη δημιουργική θλίψη και οργή μέσα του, να επισκεφθεί τα καμένα με την οικογένειά του και να μπορέσει να συλλάβει το μέγεθος της καταστροφής (μήπως θα ήταν χρήσιμο η πρώτη εκπαιδευτική εκδρομή της χρονιάς από όλα τα σχολεία να έχει έναν τέτοιο χαρακτήρα?).

Να φυλάξουμε όλοι μας τις εικόνες αυτές στην ψυχή μας και να κάνουμε ότι περνάει από το χέρι μας ώστε να εξαλειφτεί αυτή η καφρίλα από την πολιτική ζωή του τόπου.

Να δείξουμε στα νέα παιδιά ποια είναι τα αποτελέσματα της παντελούς έλλειψης παιδείας (όχι εκπαίδευσης) και να τα βοηθήσουμε να γίνουν καλύτεροι άνθρωποι από εμάς.

Και τελειώνω με μια φράση του ΣΤΑΘΗ από την Ελευθεροτυπία της Δευτέρας: "Αυτοί που κάψανε την Ολυμπία έχουν μέσα τους πουλήσει ήδη την Ακρόπολη..."

Γιώργος


From: Ιωάννης Ζερδίλας [mailto:Ioannis.ZERDILAS@opekepe.gr]

Sent: Wednesday, August 29, 2007 11:36 AM

Subject: RE: Na mia kali idea!!! an vevea ine sidonismeni ke den trexoun oloi na steiloun ta idia pragmata

Καληµέρα κ από εµένα ...

Θα συµφωνήσω και εγώ εν µέρει µε τον Γιώργο ... Αλλά παράλληλα σκέφτοµαι την πρόταση του Βαγγέλη για την συγκέντρωση.

Πάντως παρόµοια κίνηση έγινε και µε την Πάρνηθα και µετά τι ??? Εεεεεε ???? Μετά εεεε κάηκε τµήµα της Πεντέλης, ήρθε µετά του Υµηττού και τώρα το µαύρο χάλι µε την Πελοπόννησο και την Εύßοια και δεν ξέρω τι άλλο θα γίνει πια !!! Άκουσα λέει ότι 60+ στρέµµατα δόθηκαν στο Καζίνο της Πάρνηθας για εκµετάλλευση και και και και µας δουλεύουν κυριολεκτικά κύριοι !!!! Δεν τους καίγεται καρφάκι !!!

Πραγµατικά Αίσχος !!! Είδα στο 'Alter' της προάλλες που ο Χατζηνικολάου έßγαλε στο παράθυρο τον Γ.Γ. του Υπουργείου Πολιτισµού (έναν απίστευτο µαλάκα µε απαράδεκτους & εριστικούς τρόπους). Έλεγε λοιπόν όλα καλά µε την Ολυµπία και δεν κάηκε τίποτα, τα αρχαία µια χαρά !! Και παράλληλα έδειχνε το κανάλι τα καµένα και το χάλι ... Και τελικά ο τύπος ßρισκόταν εκείνη την στιγµή σε ταßέρνα µε φίλους και περνούσε καλά (και έßριζε τους συγκεκριµένους δηµοσιογράφους) !!! Άλλο να σας το λέω και άλλο να το ßλέπετε

... Τι λέτε τώρα ρεεεεεεεεεεε !!!! Αίσχοςςςς !!!

Γιώργο, θα µου ετοιµάσεις εκείνο το 'ωραίο' ψηφοδέλτιο µούτζα παρακαλώ ... Πραγµατικά δεν ξέρω τι µπορούµε να κάνουµε πια για να ßοηθήσουµε αυτή την χώρα και τους εαυτούς µας !!!


From:

Sent: Wednesday, August 29, 2007 12:47 PM

Subject: RE: Na mia kali idea!!! an vevea ine sidonismeni ke den trexoun

oloi na steiloun ta idia pragmata

Εγώ λέω να πάρουµε τα µπογαλάκια µας και να πάµε να ζήσουµε σε µία πιο ανεπτυγµένη χώρα από τη δική µας....ΤΗΝ ΟΥΓΚΑΝΤΑ!!!!

Εκεί και ζωάκια έχει, και ßλάστηση έχει και δεν τους νοιάζει τους ανθρώπους εάν θα αγοράσουν DIESEL µε 500 € για να το "δείξουν" στο DA CAPO στο Κολωνάκι, όυτε ΡΕΜΟΥΣ ΚΑΙ ΜΑΡΙΝΕΛΕΣ ΚΑΙ ΠΕΤΡΕΛΗΔΕΣ ΚΙΑ ΣΚΑΤΑ, ούτε ΤΙΠΟΤΑ!!!

Η εκκλησία άκουσα ότι έδωσε 600.000 € (ευχαριστούµε άγιοι πατέρες µας!!!) και Ο Αγγελόπουλος κι η Γιάννα 10.000.000!!!! Από πού? Δείτε τι έχει χτίσει η Χαλυßουργική στην Ελλάδα και θα καταλάßετε από που τα ßρήκαν!

Βαγγελάκη, θα συµφωνήσω ΑΠΟΛΥΤΑ µε το Γιώργο, όχι γιατί το κάνουµε µε σκοπό να απαξιώσουµε το µέγεθος αυτής της καταστροφής και τον τεράστιο πόνο των ανθρώπων που έχασαν τους δικούς τους και τις περιουσίες τους, αλλά γιατί δεν µπορώ ρε φίλε πλέον να µε δουλεύει ο κάθε ΑΚΑΜΑΤΗΣ ΜΑΛΑΚΑΣ!!!!!!!

Φυτευτοί που πιάνουν σηµαντικές θέσεις στην Ελλάδα επειδή έχουν µάθει σε όλη τους τη ζωή να είναι ΓΛΥΦΤΕΣ ΚΑΙ ΛΑΜΟΓΙΑ!

Για να αλλάξω δουλειά έχω περάσει από 3.000 συνεντεύξεις µέχρι τώρα και ΑΛΛΑ ΤΟΣΑ τεστ!!!! Ψυχογραφικά, µαθηµατικά, παρουσιάσεις, ΚΑΙ ΣΚΑΤΑ!!!!!!!

Και οι άλλοι, διοικούν µία χώρα και δεν έχουν δουλέψει ΠΟΤΕ στη ζωή τους, δεν έχουν πάει στρατό, παίρνουν σύνταξη µε µια τετραετή θητεία στη ßουλή και κάνουν αυξήσεις ΣΤΟΝ ΕΥΑΤΟ ΤΟΥΣ!!!!! Α ρε Περικλή! Που να δεις τη "δηµοκρατία" που ζούµε σήµερα!!!

Επίσης τον προηγούµενο µήνα µου ήρθε (σε 2άρι) 130 € λογαριασµός ΔΕΗ! Σε ένα σπίτι που πηγαίνω ΜΟΝΟ ΒΡΑΔΥ!!! Γιατί? Γιατί ακρίßυνε το ρεύµα? ΟΧΙ!!! Γιατί ο πρόεδρός της παίρνει 37.000 € το ΜΗΝΑ!!!!!!!!!!

Για αυτό...ΑΝΤΕ ΓΑΜΗΣΟΥ ΕΣΥ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕΙΣ ΣΟΥ και εγώ λέω να κοιτάξω πως θα ζήσω!!! ΟΧΙ πως θα ζήσω καλύτερα....αλλά πως θα επιßιώσω!!!

Δε χρειάζεται φίλε µόνο µια πυρκαγιά για να σε τελειώσουν!!!


From: Koundourakis Likourgos [mailto:likourgos@ananeper.gr]
Sent: Wednesday, August 29, 2007 3:35 PM
Subject: RE: Na mia kali idea!!! an vevea ine sidonismeni ke den trexoun oloi na steiloun ta idia pragmata

Αγαπητοί φίλοι

δε θα διαφωνήσω με τα λεγόμενάς σας, απλά θα ήθελα να επισημάνω ότι δεν υποδεικνύετε τρόπους αντιμετώπισης των προβλημάτων.

Κατά αρχήν η ιδέα του Γιώργου , να κρατήσουμε μέσα μας την οργή και τη θλίψη και να τις περάσουμε στα παιδιά μας, είναι λύση για να τους κάνουμε καλύτερους ανθρώπους σε μια σάπια κονωνία?Θα ήθελα επίσης

να σας θυμήσω ότι και για την πολιτική ηγεσία καθώς επίσης και για όλες τις πολιτικές αποφάσεις προτίστως την ευθύνη την έχουμε εμείς.

Η λογική της κρίσης μιας κατάστασης εξ' αποστάσεως ή από τον καναπέ μου το μόνο που πραγματικά δημιουργεί είναι η βεβαιότητα των πολιτικών ότι δεν θα συναντήσουν αντιστάσεις ή αν θέλετε ότι θα έχουν μικρές ζημιές.

Για να έρθει η σωστή παιδεία θα πρέπει κάποιοι να μεριμνήσουνε γι αυτό, γιατί τι σημασία έχει αν τα δικά μου παιδιά λάβουν μια παιδεία που αποτελεί μειοψηφία στο σύνολο. Το να φύγουμε για άλλη χώρα Νικολάκι είναι μαθηματικά αποδεδειγμένο ότι θα καταστρέψουμε και άλλον όμορφο τόπο.

Αυτό που προέχει είναι να αλλάξουμε στάση στην τρόπο που αντιλαμβανόμαστε τη συμμετοχή μας στις αποφάσεις. Η σιωπή προάγει το κατεστημένο, η ανοχή το αναπαράγει, γιατί σιωπή σημαίνει ανοχή.

Κλείνοντας θα ήθελα να σας θυμήσω ότι η συγκεκριμένη κινητοποίηση δεν θα έχει πολιτικό χαρακτήρα καθώς επίσης θα είναι και σιωπηρή.Το λέω αυτό διότι όπως γράφει και σήμερα η ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ " πως μπορείς να ασκήσεις έλεγχο και κριτική σε κάτι που δεν εκφράζεται και δεν έχει συγκεκριμένα αιτήματα να

ικανοποιήσεις."


From: detsons@otenet.gr

Date: Wed, 29 Aug 2007 15:55:04 +0300

Subject: Re: Na mia kali idea!!! an vevea ine sidonismeni ke den trexoun oloi na steiloun ta idia pragmata

Αγαπητέ φίλε Γιώργο,

Γνωρίζεις τη μεγάλη εκτίμηση που έχω στην κρίση σου και στις απόψεις σου (ακόμα και αν δε συμφωνούμε πάντα).

ΟΛΑ όσα γράφεις είναι αλήθεια. Η Σαρρή και η διαφθορά μας κυβερνούν για πολλά χρόνια. Ίσως να είναι αυτό που μας αξίζει... (σίγουρα όμως κάποια στιγμή πρέπει να μας προβληματίσει...

Αλλά τι να κάνεις? Αν τα παίρνουμε όλα στα αστεία και στο ελαφρό - δηλαδή είμαστε χαβαλέδες - τότε και η Σαρρή μπορεί να μπεί στη Βουλή χωρίς να το καταλάβουμε)

Επίσης η πρότασή σου για επισκέψεις (και δει για σχολικές εκπαιδευτικές εκδρομές) στα καμμένα είναι εξαιρετική. Ίσως έτσι να αντιληφθουμε το τεράστιο μέγεθος της (οικολογικής κυρίως) καταστροφής και ίσως

έτσι να ξεκινήσουμε μια σωστή παιδεία στα παιδιά μας.

Ωστόσο η (δική μου τουλάχιστον) πρόθεση να πάω στο Σύνταγμα είναι για να δώσω ένα παρόν σε όποιον παρακολουθεί. Θέλεις να το πείς μια απλή βόλτα στο Σύνταγμα (που έχω να επισκεφτώ κανα χρόνο)? θέλεις να το πεις φόρο τιμής στους πληγέντες? θέλεις να το πεις σιωπηρή διαμαρτυρία? θέλεις να το πεις αναφαίρετο δικαίωμα?

Το πιο πιθανό είναι να μη βγεί τίποτα θετικό. Ίσως ακόμα και να γίνουν επεισόδια (οπότε να είναι αρνητική αυτή η συγκέντρωση). Το χειρότερο ΟΛΩΝ όμως, θα είναι (κατα τη γνώμη μου) να βολευτώ στον καναπέ μου και να μη πολυταλαιπωρηθώ (γιατί είμαι αληθινά εξαντλημένος απο τον τρόπο ζωής που μας έχουν επιβάλει, ή γιατί είμαι φοβισμένος, ή γιατί δεν πιστεύω οτι θα αλλάξει τίποτα και ποτέ.... μα δε θα αλλάξει

τίποτα και ποτέ αν δε σηκωθούμε απο τον καναπέ και δεν χαλάσουμε τη βολή μας)

Είναι πολύ βολική η απραξία με τη δικαιολογία οτι "δεν πρόκειται να αλλάξει τίποτα" και "όλοι τους είναι καραγκιόζηδες, χαραμοφάιδες, ακαμάτηδες, λαμόγια" κλπ κλπ.

Μας απαλάσσει απο το αίσθημα ευθύνης και μας κάνει να νιώθουμε ασφαλείς στο μικρόκοσμό μας...

(εννοείται οτι όποιος δεν μπορεί γιατί έχει υποχρεώσεις επαγγελματικές ή οικογενειακές, εξαιρείται της συζητήσεως)

Εγώ θα πάω και ας χάσω 2 ώρες (στη χειρότερη των περιπτώσεων θα έχω την ευκαιρία να ξαναδώ 1-2 φίλους που έχω καιρό να δω / στην καλύτερη μπορεί να να περάσει κανένα μήνυμα διαμαρτυρίας στην

ηγεσία αυτού του έρμου τόπου). Οπότε είναι win/win!

Όσον αφορά την προσφορά σε ρούχα, τρόφιμα ή χρήματα, πάλι η απάντηση είναι παρόμοια. Όποιος μπορεί, δίνει ό,τι μπορεί, εφόσον μπορεί. Χαμένα δε θα πάνε, γιατί δε θέλω (και ούτε πρόκειται) να

δεχτώ οτι ό,τι και να κάνω είναι μάταιο. Εγώ θα κάνω ο,τι περνάει απο το χέρι μου και ας το ξέρω μόνο εγώ όταν θα κοιτάω τον καθρέπτη...

Αλλιώς πως μπορεί να εξαλειφθεί η καφρίλα απο τον τόπο μας?

Εάν έχεις οποιαδήποτε πρόταση, το ξέρεις οτι είναι ευπρόσδεκτη.

Με τιμή

Ευάγγελος Δ. Θωμαδάκης

ΥΓ. Όπως λένε οι αδερφοί Γουακόφσκι (!) στο V for Vendeta "οι λαοί δε θα πρέπει να φοβούνται τις κυβερνήσεις. Οι κυβερνήσεις θα πρέπει να φοβούνται το λαό".


From: vagelis Demetriou

Sent: Wednesday, August 29, 2007 6:38 PM

Subject: RE: Na mia kali idea!!! an vevea ine sidonismeni ke den trexoun oloi na steiloun ta idia pragmata

Agapitoi filoi Vageli kai Giorgo,

Signomi pou diakopto auti ti dimiourgiki antiparathesi. Pisteuo kata vathos oti simfoneite kai oi dio apla opos oloi mas eiste ligo mperdemenoi sto pos na to ekfrasete auto pou simfoneite.

I volta sto sindagma einai mia kali idea. Vouvi diamartiria (enantion poiou alitheia? Mipos tha kataliksei pali stin Amerikaniki presveia? Mou thimizei ti minisi kata agnoston) alla einai sa na vlepo mprosta mou to leventi me ti ntountouka pou tha arxisei kapoia stigmi na garizei sinthimata. I ta paidakia me tis koukoules kai tis

molotof na kanoun ta dika tous. Kanenas empristis de tha siginithei opos den ton agikse i apegnosmeni kraugi tis manas se kapoio kanali pou ekliparouse gia voitheia i i eikona tis allis manas apanthrakomenis agalia me ta paidakia tis.

Opos episis kai kamia kivernisi de prokeite na idrosei me tin poreia. Alloste autoi den einai oi ithikoi autourgoi? Posoi pisteuoun oti auto to olokautoma de tha ginotan an den eixame ekloges se liges

meres? na sikosoun to xeri! Episis leo NAI stin apostoli voitheias. Makari na mporousa na ta pao

ego o idios. Alla kai na min pane ego de tha to matho i de tha thelo na to matho. Thelo kai go na ta exo kala me ton kathreuti mou. Kai as sapisoun tis apothikes auton pou mexri kai oi kathreptes tous tous

exoun egataleipsei. Exo idi pistepsei omos meta ti prosfati prosopiki mou tragodia opou enoisa pragmatika ti simainei sto eleos tou Theou, oti o polemos prepei na ginei me tous eautous mas tous idious. O kathenas mas prepei na apovalei ti kafrila apo mesa tou. Na ginoume prota emeis kaliteroi anthropoi kai na to

metadosoume sta paidia mas kai stous allous. Mi perimenoume apo kanenan allon na allaksei kati!

Kai apoti vlepo apo to dialogo sas, iparxei elpida.

Xairetismous se olous.

Vangelis o piropliktos


From: Dramitinos.Nikos@fage.gr [mailto:Dramitinos.Nikos@fage.gr]
Sent: Wednesday, August 29, 2007 4:17 PM
Subject:
RE: Na mia kali idea!!! an vevea ine sidonismeni ke den trexoun oloi na steiloun ta idia pragmata

Του Λυκούργου είναι μία άλλη άποψη την οποία δε συμμερίζομαι απόλυτα, αλλά ούτε και διαφωνώ.

Όμως τη θεωρώ ουτοπία. Μη ρεαλιστική. Το να συγκεντρωθούμε έξω από τη βουλή δε νομίζω ότι θα πιάσει τόπο. Γιατί ζούμε στην Ελλάδα φίλε. Που τα ΜΑΤ δέρνουν τους συνταξιούχους γιατί διεκδικούν αύξηση 0,000000001%....κτλ. Πως αλλάζει? Δεν ξέρω! Σίγουρα όμως ΟΧΙ με σιωπηλές διαμαρτυρίες!

Συζητάμε για μία πολιτισμένη αντίδραση σε μία ΑΠΟΛΙΤΙΣΤΗ χώρα!!!!

Και με το να δίνουμε ΕΜΕΙΣ ρούχα στους πυροπαθείς, δίνουμε στους πολιτικούς τροφή να επαναπαύονται!!! Να στηρίζονται για μια ακόμη φορά στις πλάτες μας!

Sorry εάν γίνομαι μαλάκας! Πραγματικά μπορώ να έρθω στη θέση όλων των πληγέντων! Δεν αγνοώ το πρόβλημά τους!

Νομίζω πως παίζουμε παιχνίδια σα μαριονέτες. Ό,τι μας πλασσάρουν το τρώμε! Ακόμα και όλα αυτά που βλέπαμε στη γαμοτηλεόραση 5 μέρες τώρα, κι αυτό ακόμα κάποιων άλλων παιχνίδια τα θεωρώ! Θέλουν να ξεσηκωθούμε για να ευνοηθούν ΠΑΛΙ κάποιοι!!! Ποιοι? Πάλι δεν ξέρω. Μια μαριονέτα είμαι κι εγώ.

Και τέλος, αν σας ρωτήσω ποιος από όλους εσάς (συμπεριλαμβανομένου κι εμού) ΤΙ προτίθεται να θυσιάσει κάποια στιγμή για αυτόν τον τόπο, νομίζω πως όλοι μας φίλοι μου θα κάνουμε τις πάπιες!!! ΚΑΙ ΚΟΒΩ ΤΟ ΛΑΙΜΟ ΜΟΥ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΑΣ ΛΕΩ!!! Αν πχ. Χρειαστεί να θυσιάσουμε τα λούσα μας και την «ειρηνική» ζωή μας για να φέρουμε κάτι πιο αγνό και νέο σε αυτό τον τόπο, όλοι μας θα πούμε: «Καλά! Άραξε! Κάποιος θα υπάρχει που θα επαναστατήσει! Εγώ θα το δώ από την τηλεόραση και το δελτίο των 8 με το Νίκο Χατζηνικολάου!»

Και Βαγγελάκη ειλικρινά συγγνώμη που το λέω και μη με παραξεγήσεις...

Το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε θα μπορούσαμε όλοι να πάμε μία βόλτα από Ηλεία! Έτσι δεν είναι? Και το λέω και ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΑΥΤΟ!!!! Δεν είναι υπαινιγμός! Αλλά δε μου αρέσει ρε φίλε να επαναστατώ μόνο όπως με βολεύει! Αν έχουμε όλοι τ’αρχίδια θα μπορούμε να κάνουμε κάτι παραπάνω από το να φορέσουμε ένα μάυρο (ARMANI, ARTISTI και what-the-fuck μπλουζάκι) και να πάμε να διαμαρτυρηθούμε!.....Και μόλις τελειώσει το «θέατρο».... να κανονίσουμε και μία μπύρα στο DA CAPO με τα μαύρα μας ρουχαλάκια!!!


From: SPYRAKOPOULOS Sotiris

Sent: Wednesday, August 29, 2007 8:06 PM

Subject: RE: Na mia kali idea!!! an vevea ine sidonismeni ke den trexoun oloi na steiloun ta idia pragmata

Θωμαδάκη, πάλι άναψες φωτιές, φωτιές στις ψυχές όμως που δεν σβήνουν με νερό και σκόνη! Δεν θα πάρω θέση στο πώς να εκφράσει κανείς τη συγκίνηση, αγανάκτηση, οργή, πικρία, αλληλεγγύη, ανθρωπιά, αγωνία. Όλοι οι τρόποι είναι προσωπικοί και θεμιτοί, εφόσον η πρόθεση είναι η σωστή. Αυτή η ωραία παρέα όμως δείχνει ξεκάθαρα ότι υπάρχουν κι άλλοι πολλοί που ΔΕΝ είναι κάφροι. Ίσως περισσότεροι απ' ότι η (αρρωστημένη ?) σεμνότητα των ΜΗ κάφρων τους αφήνει να ελπίζουν. Όμως η ΜΗ-καφρίλα,που σίγουρα είναι απόρροια παιδείας (αλλά ποιας παιδείας ?), είναι κολλητική , "μαγνητική" και μεταδοτική. Ένας ΜΗ-κάφρος κάνει έναν κολλητό και γίνονται δύο, αυτοί βρίσκουν άλλους δύο και γίνονται μικρή παρέα, η παρέα

Γνωρίζει μιαν αντίστοιχη παρέα και γίνονται ομάδα, η ομάδα θα κάνει γενιά (προσοχή στην παιδεία !!) και θα γίνουν "οι τριακόσιοι", "οι τριακόσιοι" θα εμπνεύσουν με τα ιδανικά τους ένα έθνος (ακόμα και αν προδοθούν από ένα Εφιάλτη), κλπ, κλπ.

Είναι ώρα για ρομαντισμούς ? Ποιος το απαγορεύει ? Η αρρωστημένη σεμνότητα που έλεγα παραπάνω? Είναι οι Αξίες, τα Ιδανικά, η Παιδεία ρομαντισμός? Ή μήπως πρόκειται για τα απαραίτητα συστατικά αυτού που έμεινε ως ο Αρχαίος Ελληνικός Πολιτισμός, με την Επιστήμη, την Τέχνη, τον Λόγο, την Τεχνολογία και τα Έπη (όχι τα λογοτεχνικά, τα πραγματικά) ?. Αυτός ο Πολιτισμός που ασύστολα καίνε οι κάφροι και αναίσχυντα επιτρέπουν ή υποθάλπουν άλλοι κάφροι.

Και εμείς τι κάνουμε, θα πεις, εκτός από το να γράφουμε λογύδρια? Εδώ μπαίνει ο προσωπικός τρόπος του καθενός που ξεκίνησα να λέω στην αρχή. Όμως ο ΠΙΟ σημαντικός τρόπος, κατά τη δική μου ταπεινή άποψη, είναι η ευθύνη που έχουν η ΜΗ-κάφροι να πολλαπλασιάζονται γρηγορότερα από τους κάφρους. Και αυτό γίνεται (εκ)παιδεύοντας τους νέους, όχι μόνο τους απογόνους μας, αλλά και αυτούς τους νέους που μπορούμε να επηρεάσουμε με την κουβέντα μας, ο σαραντάρης τον τριαντάρη, ο τριαντάρης τον εικοσάρη,

Ο εικοσάρης (γελάς? κι όμως υπάρχουν πολλοί τέτοιοι ώριμοι και με Παιδεία) τον 12χρονο. Και φυσικά τα παιδιά μας, που είναι μεν εκτεθειμένα στην καφρίλα γύρω τους, αλλά, κακά τα ψέματα, αν είμαστε εκεί, οι πιθανότητες είναι να προστεθούν στον κόσμο των μη-κάφρων.

Αυτό είναι. "Φυσική Επιλογή" που έλεγε και ο Δαρβίνος. Οι Δεινόσαυροι αφανίστηκαν. Στο χέρι μας

είναι να αφανίσουμε τους κάφρους σβήνοντας σιγά-σιγά τα γονίδιά τους από το DNA της ανθρωπότητας. Το παράκανα? Μπορεί. Γίνεται όμως. Γιατί τώρα εγώ και οι άλλοι της παρέας (ενώ πήζουμε μέχρι αργά στο γραφείο) καθόμαστε και δίνουμε χρόνο σε αυτά τα e-mail ? Κάποιος λόγος υπάρχει. Το σίγουρο είναι

ότι οι ΜΗ-κάφροι υπάρχουν και πολλαπλασιάζονται....και πρέπει να κάνουν και περισσότερο παρέα.

Σωτήρης.


From: D. E.Thomadakis & Sons Ltd" <detsons@otenet.gr>

Sent: 30.08.2007 08:56 "

Subject Re: Na mia kali idea!!! an vevea ine sidonismeni ke den trexoun oloi na steiloun ta idia pragmata

Γειά σου ρε Σώτο ρήτορα,

Εμένα με άγγιξες. Για τους υπόλοιπους δεν μπορώ να μιλήσω. Ας

σχολιάσουν αυτοί...

Μετα τιμής

Ευάγγελος Δ. Θωμαδάκης

(γραφικός, ρομαντικός και αφελής)

ΥΓ. Η χθεσινή "σιωπηρή διαμαρτυρία", όπως πιθανόν να πεί κάποιος, δεν είχε κανένα προφανές αποτέλεσμα. Είναι καθαρά πως θα το δείς. Εγώ με τα δικά μου μάτια είδα ένα όμορφο λαό (με πιτσιρίκια,

εφήβους, ατομάκια, κυρίους, κυρίες, ποδηλάτες, παππούδες, γιαγιάδες κλπ) να δίνει ένα σιωπηρό παρόν, και να περιμένει ένα ηγέτη - κάποιον στον οποίο να μπορεί να πιστέψει. Κάποιον που να μπορεί να ενώσει όλους τους ΜΗ-κάφρους για να ξεκολλήσει αυτός ο τόπος απο τον πάτο (δε χρειάζεται να αναζητούμε

σε αυτό το σημείο περασμένα μεγαλεία. Ας καταφέρουμε να πάψουμε να είμαστε απολίτιστοι, και μετα βλέπουμε ΑΝ (και πότε?) μπορούμε να ελπίζουμε να ξανα-ηγηθούμε πολιτιστικά).

Βεβαίως, απο την άλλη μπορεί κανείς να πεί οτι χάσαμε 3 ώρες, οτι υπήρχαν καμιά 50αριά αναρχο-ανεγκέφαλοι που φωνάζανε "μπάστοι φυλάτε τα αφεντικά σας" και πετάγανε μπουκάλια, και γενικά οτι κάναμε μια ωραιότατη τρύπα στο νερό. Εμένα δεν με πειράζει. Χαλάλι.

ΥΓ.2 στον αγαπημένο μου παιδικό φίλο Νίκο θέλω μόνο να απαντήσω οτι έχει απόλυτο δίκιο. Το ΣΚ κανένας απο όλους εμάς τους αμπελοφιλόσοφους δεν κατέβηκε στην Ηλεία. Ούτε κάν στην Εύβοια δεν πήγα που είναι και πιο κοντά. Αντιθέτως ήμουν και ΣΚ στην Κύθνο... Έχεις δίκιο (αλήθεια). Αλλά επειδή δεν πήγα να βοηθήσω στην κατάσβεση, να μην πάω ούτε στο Σύνταγμα? Δεν είναι διπλά λάθος?


From: geozogaris@ath.forthnet.gr
Date: Wed, 29 Aug 2007 21:29:19 +0300

Subject: RE: Na mia kali idea!!! an vevea ine sidonismeni ke den trexoun oloi na steiloun ta idia pragmata

Αγαπητοί όλοι,

Ελπίζω αυτή η ποιότητα που χαρακτηρίζει τον λόγο (και τις πράξεις σας Θωμαδάκη) να σας συνοδεύει και αφού το εν λόγω θέμα θα έχει ξεχαστεί. Η ποιότητα δεν είναι για λίγες μέρες το χρόνο, δεν είναι τα καλά μας ρούχα που τα φοράμε μόνο όταν έχουμε γιορτή ή για να τιμήσουμε κάποιο γεγονός. Η ποιότητα είναι τρόπος ζωής είναι ο σεβασμός στα δικαιώματα των άλλων είναι η ομορφιά ενός φυσικού τοπίου σαν αυτά που κάηκαν και παραδόθηκαν στην ασχήμια και την κακοδαιμονία της φυλής μας. Η ποιότητα είναι ευγένεια προς τους συνανθρώπους μας και αγάπη προς κάθε τι ανώτερο μπορεί να κατανοήσει το μυαλό και η ψυχή του ανθρώπου.

Θεωρώ πως ο άνθρωπος δεν έχει περιθώρια εφησυχασμού, ποτέ δεν είχε. Πρέπει να ψάξει να βρει την χαμένη ομορφιά μέσα του γιατί μόνο έτσι μπορεί να την αναπαράγει με τις πράξεις του. Οι σπαρτιάτες Βαγγελάκη σύμφωνα με το όμορφο βιβλίο που μου χάρισες εκπαιδεύονταν συνέχεια και τόσο σκληρά που η μάχη για αυτούς ήταν ξεκούραση. Εμείς πόσες φορές κάτσαμε αποχαυνωμένοι μπροστά από την τηλεόραση για να χαζέψουμε λίγο? Πόσες φορές πήγαμε στην Έφη Σαρρή για να σπάσουμε πλάκα? Πόσες φορές προτιμήσαμε να δούμε μια μαλακισμένη ταινία από το να μιλήσουμε επί της ουσίας για κάποιο θέμα της επικαιρότητας ή από το να διαβάσουμε ένα καλό βιβλίου (όχι μυθιστόρημα απαραίτητα) ?

Και αντίστοιχα πόσοι από εμάς έχουμε διαβάσει το ΑΞΙΟΝ ΕΣΤΙ του Οδ. Ελύτη ή Ελληνική ποίηση γενικότερα? Πόσοι έχουμε δει παράσταση αρχαίου δράματος και την έχουμε εν συνεχεία σχολιάσει με του μη-κάφρους φίλους μας τρώγοντας σε κάποιο μη-trendy ταβερνάκι της Έπιδαύρου? Πόσοι διαβάσαμε την ομιλία του βραβευμένου με NOBEL Hrold Pinter θεατρικού συγγραφέα και ύψιστου διανοητή του αιώνα μας?

Και μην ακούσω θεωρίες για ψυχοπλακώματα. και άλλα τινά. Γιατί μεγαλύτερο ψυχοπλάκωμα από αυτό που σου δημιουργεί η περιπλανώμενη βλακεία και αμαθησιά δεν υπάρχει.

Γιώργος


From: vagelis Demetriou

Sent: Thursday, August 30, 2007 1:38 AM


Entaksi re si Giorgo. Den exo idea gia tous kirious pou aneferes kai ta erga tous kai ntrepomai ligo alla den exo parakolouthisei kamia parastasi stin Epidauro. (exo faei omos se tavernaki tis kai itan iperoxa) alla de noiotho amathis kai vlakas. (mipos thaprepe?).

Entaksi noitho ligo asxima otan sto trivial i omada mou katalamvanei panta tin teleutaia thesi (me eksairesi tin teleutaia fora vevaia, pablo-vagos-neruda) i otan o filos mou o Agop me to Thomadaki fernoun ti sizitisi sti sigxroni diethni istoria i sta oikonomika opou de mporo na arthroso leksi, alla os ekei.

Mou aresoun as poume ta oraia autokinita, ta sport kai i mousiki. Mou aresoun oi voltes, oi diakopes me filous, dipna se tavernakia me kalo krasi, i thea apto kastro sti serifo kai ti sifno, to kalokairino cinema, to sex, to fagito tis manas mou, na paizo me ton anipsio mou, maresei i douleia mou kai polla alla apla kai kathimerina. Kai pisteuo oti vrisko tin omorfia se auta kai aisthanomai kaliteros.

Poses fores omos exo kornarei sto fanari? Exo vrisei ti mana tou Kirgiakou? Exo pidiksei stin oura? Exo milisei asxima stous goneis mou kai exo pligosei filous mou? exo talaiporisei gates? Exo snobarei anthropous pou tous theorousa katoterous? (akouson!) Auta kai alla xiliades tetoia episis kathimerina einai Giorgo pou me kanoun na noiotho kafros kai oxi oti kaname plaka ena vradi sto jimmie's i oti den exo diavasei Kountera.

Kai auta thelo na diorthoso. Exo idi arxisei na xamogelao kai na leo kalimera ego protos xoris na perimeno ton allo na pei. Kai na dino to xeri mou. Einai mia arxi kai auti..
Vangelis o maliaros
Sotiri poli oraia ta eipes!
Vago vlepo exeis kanei filous sti Loreal?


From: D.E.Thomadakis & Sons Ltd [mailto:detsons@otenet.gr]
Sent: Thursday, August 30, 2007 10:24 AM
Subject: RE: Na mia kali idea!!! an vevea ine sidonismeni ke den trexoun oloi na steiloun ta idia pragmata

Γειά σου ρε Μπιλάκο

Συμφωνώ απολύτως σε όλα.

Πρέπει να πειθαρχήσουμε πρώτα εμείς και να αλλάξουμε (ή να διορθώσουμε) το τρόπο ζωής μας. Δεν είπα οτι εγώ είμαι φωτισμένος και οτι όλα τα πράττω καλώς. Αντιθέτως αναγνωρίζω οτι οι πράξεις μου είναι "λίγες" σε σχέση με τα πιστεύω μου.

Για αυτό και νομίζω οτι προσπαθώ να βελτιώνομαι συνεχώς. Για αυτό είμαι ανοιχτός σε κάθε ιδέα, άποψη, παρατήρηση.

Για αυτό λατρεύω τέτοιου είδους συζητήσεις - προβληματισμούς. Το αν τελικά τα καταφέρνω ή αποτυγχάνω... αυτό θα το κρίνει ο καθρέπτης και η ομύγυρη...

Ωστόσο, να μη γινόμαστε και εξτρεμιστές, πουριτανοί, μορμόνοι. Χρειάζεται ισορροπία. Το να δείς και μια μαλακία στην τηλεόραση για να ξεκολλήσει το μυαλό, δεν είναι πάντα αμαρτία.

Απο την άλλη, μια φορά είδα Πίντερ. Άλλη μια φορά πήγα Επίδαυρο. Πήγαμε και ένα Μάλαμα. Όλα οφείλονται κατα βάση στη δική σου (και του Τζέικ) παρότρυνση. Οπότε, αφού το έχεις το πολιτιστικό, τράβα μας. Οδήγα μας. Μπορεί να γκρινιάξω, αλλά θα έρθω. Μη δίνεις σημασία. Το αποτέλεσμα μετράει. Χρειάζεται πρωτοβουλία και επιμονή. Τι νομίζεις οτι ο Γιαννάκης (ο γυιός σου) θα τρελαίνεται για Μάλαμα και τραγωδία απο τα 3 του? Θέλει καλλιέργεια το πράγμα.

Με πολύ εκτίμηση σε όλη την παρέα

Βαγγέλης


From: Karolos Stergiopoulos [mailto:stergio@olympiacos.net]
Sent: Thursday, August 30, 2007 7:55 AM
Subject: Re: Na mia kali idea!!! an vevea ine sidonismeni ke den trexoun oloi na steiloun ta idia pragmata

Ζητώ συγνώμη από όσους επιβαρύνονται από αυτή τη σειρά των e-mail. Ενα μόνο: Ο τσολιάς βούρκωσε. Ηθελε να είναι μαζί μας. Σκεφτείτε τη θέση του.

Α, ρε Βαγγέλη, δεν έχω το κινητό σου!

Κάρολος


From: George Smyrnis

Sent: Wednesday, August 29, 2007 3:46 AM

Subject: FW: Ένα εξαιρετικό άρθρο...συγκινητικο

ΓΡΑΜΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΘΕΛΟΝΤΗ ΔΑΣΟΠΥΡΟΣΒΕΣΤΗ, ΝΙΚΟ ΦΙΛΙΠΠΟΠΟΥΛΟ
Ο αποστολέας του email είναι εθελοντής δασοπυροσβέστης και το κείμενο που ακολουθεί, είναι γραμμένο από έναν από τους συναδέλφους του!

21/8/2007
"Σημειώνεται ότι δεν υπήρξαν σοβαροί τραυματισμοί λόγω της πυρκαγιάς πλην ενός πυροσβέστη ο οποίος μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο με αναπνευστικά προβλήματα."
Είναι πολύ παράξενο να διαβάζεις τη ζωή σου μέσα από την αποστειρωμένη λογική της δημοσιογραφίας...


Θα ήθελα να ξεχάσω

τα 3-4 πρόβατα που δεν προλάβαμε να βγάλουμε από το μαντρί και τα ακούγαμε να σκούζουν καθώς μας πλησίαζε η φωτιά, και εκείνο το σκυλάκι που παρέμεινε σιωπηλό και δεμένο μέχρι τη στιγμή που πανικόβλητο κατάλαβε ότι δεν υπάρχει σωτηρία.. Τα αφεντικά του έλειπαν διακοπές και κανείς δεν μας ειδοποίησε για αυτό.. Θα ήθελα να ξεχάσω τα πουλιά που δεν προλάβανε να φύγουν από τα πεύκα καθώς γινόντουσαν παρανάλωμα του πυρός και τα είδα στον αέρα να φτερουγίζουν για λίγο και ύστερα να πέφτουν σαν φθινοπωρινά φύλλα.. Θα ήθελα να ξεχάσω τα τρομαγμένα πρόσωπα των συναδέλφων μου όταν είδαμε τις 50μετρες φλόγες να μας ζώνουν από παντού. Θα ήθελα να ξεχάσω τις αγωνιώδεις εκκλήσεις των ιδιοκτητών όλων των σπιτιών τριγύρω μας όταν άρχισαν να γλύφουν τα σπίτια τους οι φλόγες. Θα ήθελα να ξεχάσω όλους αυτούς που ήρθαν με τζιπάκια κάνοντας χειρόφρενα και πατώντας γκάζι μόνο και μόνο για να απολαύσουν το θέαμα, χωρίς να μας βοηθάνε όταν τα ρουθούνια μας έτρεχαν κατράμι και μασούσαμε στάχτη. Θα ήθελα να τους ξεχάσω όταν προσπαθούσαμε να φύγουμε κόβοντας μάνικες και δεν μπορούσαμε επειδή είχαν δημιουργήσει κυκλοφοριακό κομφούζιο μπροστά μας. Θα ήθελα επίσης να ξεχάσω όλους αυτούς που έπιναν καφέ και μας ειρωνεύονταν την ώρα που δίναμε μάχη και ίσα που κρατούσαμε την ψυχή μας. Θα ήθελα να ξεχάσω αυτούς που τραβούσαν πανικόβλητοι τις εγκαταστάσεις μας και μας άφηναν εκτεθειμένους στις φλόγες. Θα ήθελα να ξεχάσω τις πανικόβλητες φωνές συναδέλφων στον ασύρματο όταν τους κύκλωνε η φωτιά. Θα ήθελα να ξεχάσω αυτή τη λαίλαπα που δεν υπήρχε τρόπος να φρενάρεις και λαίμαργα κατάπιε τις όμορφες περιοχές που κάποτε χαρήκαμε ως παιδιά και τα παιδιά μας δεν θα ξέρουν ότι υπήρχαν.


Μα δεν θα ξεχάσω
εκείνους τους χειριστές των ελικοπτέρων που τελευταία στιγμή μας δημιούργησαν δίοδο διαφυγής μέσα από τους θεόρατους τοίχους φωτιάς που μας περιτριγύρισαν. Μα δεν θα ξεχάσω τους συνάδελφους από Αταλάντη που ήρθαν να μας βοηθήσουν σε μια ξένη για αυτούς περιοχή. Μα δεν θα ξεχάσω όλες τις κυβερνήσεις έως τώρα που επιτρέπουν σε οικοπεδοφάγους να χτίζουν, που αντιμετωπίζουν με αναλγησία τους εμπρησμούς και κοροϊδεύουν τους Εθελοντές. Μα δεν θα ξεχάσω το κράτος που ούτε γάντια δεν μας έδωσε, πόσο μάλλον ένα ευχαριστώ, για να μην θίξει την επιτηδευμένη ανικανότητά του μπροστά στα συμφέροντα. Μα δεν θα ξεχάσω ότι καταφέραμε 4 παιδιά με 1 όχημα να σταματήσουμε ένα μέτωπο 500 μέτρων, να σώσουμε 5 σπίτια και μερικά πρόβατα.. Θα βοηθήσει να μπορέσω να κοιμηθώ όταν θα γυρίζουν οι εικόνες φρίκης στο μυαλό μου. Μα δεν θα ξεχάσω την όμορφη τραυματιοφορέα που μου συμπαραστάθηκε όταν δεν είχα αναπνοή, τους έμπειρους γιατρούς που έπεσαν πάνω μου και μου ξανάδωσαν μέλλον, καθώς και το νοσηλευτικό προσωπικό που ξεχείλιζε από ανθρωπιά και καλοσύνη. Σας ευχαριστώ.

Και δεν θα ξεχάσω
να λέγομαι ακόμα άνθρωπος και να χρωστάω στη φύση ένα μεγάλο συγνώμη για όλες τις καταστροφές που της έχει προξενήσει το είδος μου. Η απορία μου είναι, οι βίλες που θα χτίσετε, θα έχουν νόημα εάν δεν υπάρχει πια πράσινο γύρω σας; Όταν ο αέρας θα μυρίζει στάχτη και θα σου καίει τους πνεύμονες; Πώς, διάολο, θα αναπνέετε εσείς κει πάνω και εμείς εδώ κάτω; Πώς περιμένω από ένα κράτος με στημένες εκλογές και προκάτ κόμματα να δημιουργήσει ένα καλύτερο μέλλον από τις στάχτες που έχουν γεμίσει τα πνευμόνια μου...


From:

Sent: Monday, September 03, 2007 4:11 PM

Subject: Re: Na mia kali idea!!! an vevea ine sidonismeni ke den trexoun oloi na steiloun ta idia pragmata

Thomadaki elpizo na min esteiles stous xristianous ekei kato tipota trofima giati den antexoun alli symfora!! Kai oxi tipota allo alla oute toualetes pleon echoun oute dentra gia na treksoun na apeleftherothoun apo tis

mazes pou tha tous steileis!!

Kata ta alla vlepo oti akoma kai esy ksipnises kai epapses na epikalise tin koitida kai to liknon tou politismou kai alla tetoia grafika. Ama ksipnisoume oloi kai katalavoume tin thesi mas se afton to planiti tote mono parchei elpida na voithisoume tous eaftous mas. Mexri tote tha skouzoume epikaloumenoi megaloia pou yparchoun mono mesa sta sxolika vivlia pou mas taisane, zitontas san syxronoi giaourides mia thesi ston syxrono kosmo oxi giati tin aksizoume alla giati exoume tin entiposi oti mas tin ofeiloun. Tha zoume me danika, tha zitame kseni voithia gia na filaksoume tin edafiki mas akereotita, tha zitame kseni voithia gia na min kaoume kai pnigoume kai sto telos san klanomages pou eimaste afou ola tha exoume parei apo allous tha to paizoume kai ethnikofrones.

Pote katharises teleftea fora to komati tou dromou ekso apo to spiti sou apo tis pefkovelones? Pote petakses teletea skoupidia se anakiklosimous kadous. Tha sou po gia emena oso hmouna ekei. POTE!! Edo aisthanomouna xeirotera apo protogonos kai anagastika na akolouthiso tous kanones tous.

Kata ta alla einai argoi, kollimenoi, typolatres, krioi ktl. OK alla echoun tin aksioprepeia tous kai ton aftosevasmo tous ena pragma pou pleon stin Ellada to echoun mono ta paxyderma dipoda anthropoeidi

pou parkaroun se diavaseis pezon kai petane ta tsigara tous apo ta

parathira.

Xerete.

Costas


From: George Kotsopoulos

Sent: Thursday, August 30, 2007 9:52 AM

Subject: Re: Na mia kali idea!!! an vevea ine sidonismeni ke den trexoun oloi na steiloun ta idia pragmata

Βαγγέλη μου,

Σ' ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που μου έδωσες την ευκαιρία να ...παρεισφρήσω σαν λαθραναγνώστης στην

ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ κουβέντα σας. Και λέω λαθραναγνώστης γιατί καταλαβαίνω ότι έχω ...μερικές δεκάδες χρόνια παραπάνω επάνω μου. Η καρδιά μου όμως χοροπήδησε μαζί σας.

Ο "σωματικός" λόγος δεν μου επιτρέπει να βάλω αυτό το σημείωμά μου στο πράγματι ανθολόγιο που δημιουργήθηκε.

Από χθες το βράδυ απεδείχθη για τη συγκέντρωση ότι οι κασσάντρες (ανάμεσά τους και εγώ) είχαν 100% άδικο.

Εάν η επόμενη γενεά από εσάς κρατήσει το βηματισμό καλυτέρευσης που δημιουργήσατε εσεις από τη δική μας γενεά, τότε μπορούμε να αρχίσουμε να αισιοδοξούμε.

Αν προλάβουμε.

Σε φιλώ

Γιώργος


From: D.E.Thomadakis & Sons Ltd [mailto:detsons@otenet.gr]
Sent: Monday, September 03, 2007 5:11 PM
Subject:
Fw: Na mia kali idea!!! an vevea ine sidonismeni ke den trexoun oloi na steiloun ta idia pragmata

Αγαπητέ κύριε Γιώργο,

Τα λόγια σας μας τιμούν περισσότερο απο όσο μας αξίζει.

Παίρνω των πρωτοβουλία να βάλω εγώ το σημείωμά σας στο "ανθολόγιο" που δημιουργήθηκε όπως λέτε. Η παρουσία σας στη λίστα αποδεκτών αυτής της αλληλογραφίας δεν είναι τυχαία.

Μια πένα με εμπειρία και σοφία χρειάζεται στην παρέα.

Μακάρι κάποτε να μπορέσουμε να φανούμε αντάξιοι των προσδοκιών σας. Αν προλάβουμε...

Με εκτίμηση

Βαγγέλης Δ. Θωμαδάκης

ΥΓ. Ο κος. Κωτσόπουλος ήταν πολύ φίλος με τον πατέρα μου. Πρώην κορυφαίο στέλεχος πολυεθνικής, με μεγάλη εμπειρία στο χώρο της διοίκησης, με ποικίλες παραστάσεις και με τη σοφία της ηλικίας των 60+ (αλλά με τη φρεσκάδα της ηλικίας των 30+).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου